Wednesday, July 6, 2011

Bunga Yang Semakin LAyuuu...

Hidup sentiasa indah tatkala aku menatap awan yang redup disinari cahaya mentari yang damai...Senyum terukir di wajah ketika aku mengamati ombak beralun membelai manja pantai...Aku tenang memikirkan segala hidupku tiada masalh...Aku tidak ingin masalah, aku tidak pandai menjaga segala yang aku miliki...Aku miliki sekuntum bunga yang amat cantik dan membuat aku tersenyum seorang diri...Entah kenapa aku merasakan bunga itu tidak semekar dahulu, ianya semakin layu...Andai kata akulah punca bunga itu tidak bersinar seperti dulu...Aku memberi peluang pada bunga itu untuk memilih sesiapa yang layak bagimu untuk menjadikan kau mekar mewangi...Walaupun bukan aku yang menjaga bunga itu, aku masih tersenyum melihat kau subur mewangi...

0 Footprint: