Friday, June 3, 2011

Jika tidAk Diubah Akanku Terus JAdi Celaka...

Pada tahap ini, aku tidak lagi takut atau peduli apa yang bakal terjadi...Aku tidak mahu lagi bersuka-ria, ke sana sini mebuang wang ringgit...Untuk apa aku memikirkan kesusahan mereka yang tidak akan aku, bukan untuk berdendam tetapi disaat aku diberi tekanan secara langsung atau tidak mereka tidak memikirkan langsung...Aku tidak akan mahu terhutang budi kepada sesiapa pun mahupun bercerita ape2 pun kepada sesiapa...Untuk ape dicerita derita yang dirasa dan untuk ape menagih simpati, aku bukan peminta jalanan yang tidak mampu berusaha sendiri...Aku mampu mengubah diri aku, sampai tahap ini aku tidak akan lupa segala barang ku yang telah hilang, segala duit ku yang telah habes, segala pemergian mereka yang aku anggap kawan...Aku bukan lagi seperti dahulu, aku tidak akan lagi jadi seperti dahulu...Ini aku dan aku yang menetukan segalanya, persetan semua suara sumbang...Akan aku tuntut segala milik dan hak aku sehingga aku dapat...Aku bukan berdendam hanya aku tidak lagi aku yang dahulu...Aku hanya ingin jadi aku dan pergi kalian semua...

0 Footprint: