Tuesday, February 8, 2011

RUANG..

Hello...Pernah kalian semua dengar akan sesuatu yang indah tidak semetinya indah...Aku sering membayangkan perkara yang indah belaka yang akan menimpa diriku ini...Walaupun aku sedar bahawa kehidupan tidak akan berakhir dengan keindahan yang aku impikan...Aku sangat mementinkan diri dan tidak pernah memikirkan tetang insan-insan di sekeliling aku dan aku sering mengambil mudah atau menyusahkan pelaksanaan sesuatu perkara tersebut...Kini aku sedar atas keegoan aku yang tinggi ini telah membuatkan ramai pihak terguris hati dan merisaukan mereka...Aku tidak lagi mahu menjadi seseorang yang terlalu memikirkan perkara yang ingin aku lakukan tetapi aku hanya ingin mngubah kesemua perkara dalam diri aku malah boleh dikatakan dalam hidup aku...Aku mahu memberi ruang kepada semua perkara dalam alam ini supaya aku tidak lagi sesak lagi...

0 Footprint: