Sunday, February 20, 2011

Diam Tidak Melambangkan Sesuatu

halooo...Aku sangat pelik dan hairan apabila aku melihat suatu yang sangat kelakar pada situasi manusia sekarang...Manusia memang tidak pernah rase puas hati dengan apa yang mereka ada dan sering mengharap akan sesuatu yang mereka mahu...Bagi aku tidak perlu aku menzahirkan perasaan aku hanya untuk menghebahkannya untuk membuat semua faham akan hati kecil aku ini...Untuk apa kita mengetahui sesuatu dari mulut jika kita memahami seseorang itu dari hati mereka, yang sering menyembunyikan perkara dari pengetahuan kita...Susah untuk menemui insan yang memahami segala yang kita lakukan tanpa perlu kita luahkannya tetapi kita perlulah sedar yang setiap manusai merahsiakan sesuatu kerana mereka ada tujuan mereka sendiri dan perubahan yang berlaku semua disebabkan atas apa yang tela terjadi...

0 Footprint: