Sunday, October 3, 2010

Truth that hurts...

Everything happened for a reason right???itulah kata-kata yang sering aku dengar dari mulut orang-orang di sekelilingku... aku faham dan mengerti akan semua itu, dan aku tidak pernah 
mempersoalkannya...tetapi mengapa dikala aku sedang bahagia dan tenang, di waktu 
itulah ribut datang melanda...walaupun aku sentiasa yakin dengan semua perkara yang aku inginkan tetapi itu semua hanya untuk menyedapkan hati aku yang gundah gulana...aku tidak mempercayai perkara yang kekal kerana setiap yang hidup akan mati dan yang bersama akan berpisah...aku mengerti semua itu tetapi mengapa peristiwa yang silam sering menghantui aku...aku menjadi sukar untuk mempercayai "love" kerana aku
tahu perkataan itu bakal menjatuhkan aku dan aku sentiasa bersedia untuk disakiti sekali lagi...
aku amat terkilan dan sedih apabila aku mendapat tahu perkara yang sebenar setelah 3 tahun aku 
mempercayai sesuatu yang palsu...aku hampir hilang nyawaku untuk angkara seseorang yang
pernah bertakhta dalam hatiku tetapi kenapa aku masih dipersalahkan lagi???
adakah kerana aku terlampau menyayangi membuatkan aku lupa erti sakit???
aku tidak sanggup untuk sakit lagi dan aku suda letih...sekarang aku memilih untuk tidak percaya akan 
cinta yang selalu menjatuhkan aku...aku tidak perlu untuk dipujuk atau dielokkan oleh sesiapa kerana
aku sentiasa bersedia dengan kesakitan yang bakal aku hadapi...kepada cik teh o, maafkan aku kalau nukilan
ini mengguris hati dan perasaan cik teh o...hanya sayang saya tahu apa yang saya perlukan sekarang, saya berharap beliau tahu...

1 Footprint:

Anonymous said...

apit. you will always be the better man. may Allah bless you.