Sunday, September 5, 2010

aku takut..

aku bukan pelupa...aku bersyukur kadang2 aku bukan begitu dan itu yang membuatkan aku terdiam...kadang2 aku selalu tidak sedar akan apa yang aku lakukan dan aku benci untuk menyedari sesuatu apabila ia sudah berlaku...aku terlalu mencuba untuk mengelak diri dari melakukan kesilapan tetapi aku sendiri yang telah menyebabkan jiwa aku tersentap...aku terdiam untuk melupakan segala yang berlaku tetapi kenapa perkara yang aku tidak mahu ingat akan berlegar-legar di minda aku ini...aku amat menyesal dan secara tidak langsungnya aku amat takut...aku menjadi ketakutan apabila perkara yang aku ingin lupakan bermain di kepala aku...alangkah bagus kalau aku dapat undur masa, ingin aku ubah perkara-perkara tersebut...aku benci untuk merasa takut, sebab aku tidak mahu takut untuk mendekati kau....

0 Footprint: