Saturday, August 28, 2010

Letih la...


Kadang2 aku terpikir kenape la orang suke berdendam???biler pikir balik memang la bengang kalau orang wat salah kt kiter kann???tp kenape nak kene ungkit sampai berulang-ulang kali???sempurna sangat ke diri kiter nih???luper plak manusia memang suker menunding jari terhadap orang lain...air mata dan kata-kata maaf memang boleh lembutkan hati manusia tp adakah ia akan menjadi stiap masa???bagi aku bagi manusia yang bukan lagi mumaiyiz patunyer sudah taw nak membezakan yang baik dan buruk...jadi tk perlu la kiter menegur ag pihak2 yang sering membuat salah tanpa sedar...so, skank aku dah rase sangat letih dan teramat penat bila teguran aku tak diperlukan...yela, aku bukannyer sempurna untuk menegur kesalahan orang lain...jadi aku skank lebih suka senyap dan memerhati orang disekeliling....


0 Footprint: