Tuesday, January 12, 2010

MEMBE....


hello all...
lame dah aku tak tulis kat blog nih...
bukannyer ape...
aku cume takde idea...
aku sering kali terfikir....
mengape kite perlu resah dengan masalah????
kawan???
pasangan???
yang mane satu lebih penting???
aku biarkan ia menjadi satu persoalan untuk korang sume...
aku memang seorang yang hipokrit...
aku perlu menjadi begitu...
itu merupakan satu kemestian...
aku perlu hipokrit...
mengape perlu kite kadang2 perlu pentingkan diri???
sesetengah dari kite mungkin berkate yang ia untuk menyenangkan hidup...
TAPI...
fikirlah...
sebenarnye...
apebile kite menyenangkan urusan orang lain...
urusan ite akan lebih senang...
aku ingin bercakap soal membe dan kawan...
memang kite senang untuk berkawan...
tetapi adakah kite senang untuk wat membe ngan semua orang????
itu adalah sukar...
sebab bukan semua yang sanggup berkorban untuk satu same lain...
korang fikirlah sekarang...
ape yang telah korang buat untuk membe korang????
dan fikirlah ape yang telah korang dapat dari pengalaman korang apabila berkawan ngn membe2 korang????
bile kite happy, membe kite happy tak???
bile kite de masalah, membe kite tawu tak???
so...
pikirlah pe sebenarnye membe itu membawa maksud kepade kite???

0 Footprint: