Monday, January 25, 2010

AKu HAnya AKu

-Trust???

-kepercayan..

-nilai itu datangnye dari hati dan tidak boleh dibuat2..

-kenape kite susah untuk mempercayakan orang???

-hanye kerane satu sebab...

-kite tidak mahu hati kite terluke pade mase yang akan datang...

-aku tidak mintak diri aku untuk dipercayai..

-aku tidak mintak diri aku untuk dilayan dengan baik...

-aku tidak suke akan kejutan...

-aku tidak suke diberi kepercayaan dan ianye dirampas dari hidup aku...

-tolong jgn percaye aku jika aku tidak mampu dipercaye..

-semakin hari aku semakin takut..

-aku takut dan risau rakan2 ku akan renggang dari aku..

-aku mungkin tidak sedar telah melakukan kesalahan...

-aku hanya aku..

-aku hanya menjadi diri aku..

-jikalau diri aku tidak dapat diterima oleh korang..

-jgn terima aku..

-aku dah letih...

-aku letih dengan tanggapan orang terhadap aku...

-bukaklah minda...

-bukak sikit fikiran..

-aku tidak suke menjadi diri orang lain..

-memang aku hipokrit...

-tapi itu sume untuk menjage hati orang disekililing aku...

-pernah aku fikir perasaan aku???

-pernah???

-tapi masih pertikaikan aku...

-ini hidup aku...

0 Footprint: